DUNIA KU,DUNIA MU JUA.

Thursday 21 November 2013

PUSAT SUMBER SMK SERI PERLING

Assalamualaikum.....
salam jumaat...arini tetiba jer bila bangun pagi...terasa rindu nk ke library sekolah aku...
kenapa tah aku ni....jadi harini aku nk share something kat korang...ianya tentang library sekolah aku...
library ni umpama rumah kedua aku...kalau ade masa lapang jer...aku mesti dtg sana...sebab kak sana ada kak azida...akak yg baik...huhuhu...kiranya macm mak angkt lh...kalau ada apa2 masalah...citew jer kt dia..dia sedia mendengar n memberi pendapat...

aritu diaowang ada jumpa anak kucing dalam library...comel sangat..bulu dia pon sama tema ngan library kiteowang punya bju,.....hitam putih,,,,
br nk jdkn kucing ni junior kiteowang...huhuhuh


inilh warga pusat sumber smk seri perling...semuanya sempoi jer....termasuklh pengetua yg pakai baju kuning tu,.....
masuk ni aku dh 3 tahun jadi pengawas pusat sumber kt sekolah ni,,,,dari form 1- form 3


hah.....yg pakai baju biru berkaca mata tu lh kak azida...owang yg selalu ada kat library....walaupon kiteowang dh cuti sklh...tp dia still kene kerja..*sabar k kak....


ini lh design baju kami.....cantik x? simple jer....huhuh

cikgu berharap library kiteowang akan jd mcm ni...bukunye terurus.....label semua sama....tulang buku pon sama tinggi.....cantik jer mata memandang....takpe2.....insyaAllah kalau umur panjang...tahun dpn kite cuba buat yg mcm ni pulak yer cikgu.....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.....
dh bace????commentlh cikit....^_^