DUNIA KU,DUNIA MU JUA.

Friday 15 November 2013

MENGIMBAS MASA YG TELAH BERLALU (PART 1)

pic ni masa last day sekolah bg mereka.....(bkn bg aku sebab walaupon cuti,still dtg sklh)
happy sngt dpt guru tingkatan yg sangat memahami(cikgu siti hajar)
kawan2 pon agak baik....
dalam kelas,aku bynk rapat ngan nabihah bt tahir....dia ni mcm lain sikit...sebab sentiasa bg pendapat apa yg aku inginkn.....bg sokongan kt aku....
nk kenal x si nabihah ni yg mn dalam pic.....
dia yg amik gambar berdua jer ngan kwan dia...alah...yg tunjuk2 peace tu...dia yg berisi sikit...*oppsss....
 
aku mcm x sangka...kjp jer dh form 3...thun dpn dh naik form 4....dh besar rupanya...huhuhu....walaupon dh abis pmr...aku masih takot sebab blom amik result!
moga2  dpt yg cemerlang sebab aku dh cuba yg terbaik.....
tahun dpn ,aku rasa mcm nk masuk sekolah vakasional jer....amik bidang kulinary.... :)
kalau masuk kolej vakasional ni....abis jer belajar....teros dpt diploma....
hurmm.....masih difikirkn lg pasal ni....hope dpt membuat keputusan yg terbaik....(amin)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.....
dh bace????commentlh cikit....^_^